SGGW Witryn / Home / FemLibrary in Science / Publikacje naukowczyń SGGW / Publikacje naukowczyń Instytutu Nauk Socjologicznych i Pedagogiki
Publikacje naukowczyń Instytutu Nauk Socjologicznych i Pedagogiki
- CENTRUM MEDYCYNY TRANSLACYJNEJ
- CENTRUM WODNE
- INSTYTUT BIOLOGII
- INSTYTUT EKONOMII I FINANSÓW
- INSTYTUT INFORMATYKI TECHNICZNEJ
- INSTYTUT INŻYNIERII LĄDOWEJ
- INSTYTUT INŻYNIERII MECHANICZNEJ
- INSTYTUT INŻYNIERII ŚRODOWISKA
- INSTYTUT MEDYCYNY WETERYNARYJNEJ
- INSTYTUT NAUK DRZEWNYCH I MEBLARSTWA
- INSTYTUT NAUK LEŚNYCH
- INSTYTUT NAUK OGRODNICZYCH
- INSTYTUT NAUK O ZWIERZĘTACH
- INSTYTUT NAUK O ŻYWIENIU CZŁOWIEKA
- INSTYTUT NAUK O ŻYWNOŚCI
- INSTYTUT NAUK SOCJOLOGICZNYCH I PEDAGOGIKI
- INSTYTUT ROLNICTWA
- INSTYTUT ZARZĄDZANIA
FemLibrary in Science
Nauczyciel w czasach wyzwań i niepewności
04.10.2024
Monografia składa się z dwóch części. Pierwsza obejmuje tematykę istoty i środowiska pracy nauczyciela, a druga – wyzwań w pracy nauczyciela i jego roli. Adresatami publikacji są osoby zajmujące się [...]
FemLibrary in Science
Creative self-actualization of the future teacher in the professional training process
05.11.2023
Publikacja naukowczyń z Instytutu Nauk Socjologicznych i Pedagogiki: Svitlana Loboda i Marta Dobrzyniak z Katedry Pedagogiki. W artykule przeprowadzona jest analiza znaczenia kreatywnej [...]
FemLibrary in Science
Banners and Memes
27.06.2023
Publikacja naukowczyni z Instytutu Nauk Socjologicznych i Pedagogiki: Agnieszki Kampki. W artykule porównano dwie fale protestów, które miały miejsce w Polsce: jedną związaną z reformą wymiaru [...]
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), w tym pliki funkcjonalne, analityczne i reklamowe. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych użytkowników serwisu i wykorzystywanych technologii śledzących dostępne są w „Polityce cookies”. Aby zmienić ustawienia i wyłączyć pliki cookies kliknij w "ZMIENIAM USTAWIENIA" lub skorzystaj z ustawień swojej przeglądarki.Akceptuję